torsdag 3. april 2008

FW: Kina on the fly

Dette er mitt første forsøk på æ blogge on the go(med mobilen),så virker dette kan jeg kanskje bli mer aktiv. Det er tross alt mye dødtid og venting I Kina.

Etter en måned her hadde jeg begynt å få inntrykket av at Shanghai er et sivilisert sted. Men dette slo alvorlige sprekker da en mor fikk sin lille sønn til å gå på do(!!) I en pose(!!!). Hvis man absolutt MÅTTE gjøre dette I Norge(noe jeg tviler på),ville man vel kanskje valgt et litt diskre sted, men her plasserte de seg rett utforbi t-bane stasjonen. Ganske ekkelt syns nå jeg.

Utover det har jeg nå en miniferie(fri på fredag),så da blir det vel å sove(etterlengtet) og jobbe med skoleoppgavene.

Nå må jeg løpe til neste t-bane.

2 kommentarer:

Christian og Marte Marie sa...

Så du ikke den filmen med dinosaurene og han som ble spist på doen. Må man, så må man. Det er helt naturlig.
Du er forresten savnet i bibelgruppa. Og ellers i hverdagen. Stå på med skrivingen. Du må ikke bli en "Eirik-blogger".

Eivind sa...

Nå blogger jeg fra mobilen, så nå skal jeg bli litt mer aktiv. Må få flere lesere, så reklamer!!!
Kina er fantastisk på en rar måte=)
Når reiser du til din fantastiske kjæreste da???